Veelgestelde vragen

Algemene vragen

De afhaling van de abonnementen is pas eind augustus. Dit wordt nog gecommuniceerd via de gekende mediakanalen.

Bekijk zeker eens de map ‘Spam/ongewenste e-mails’. Het zou kunnen dat de e-mail in deze map terecht is gekomen.

Op een 4de abonnement binnen een gezinsabonnement ontvangt u 50 %. De familiekortingen slaan enkel op gezinnen die op hetzelfde adres wonen. Meer info hierbij vindt u in de rubriek ‘Gezins abonnement’.

Ja, dat kan. Hou er rekening mee dat u niet met de bankkaart kan betalen. Raadpleeg ook de openingsuren via onze website.

Op een 3de abonnement binnen een gezins abonnement ontvangt u 25 %. De familiekortingen slaan enkel op gezinnen die op hetzelfde adres wonen. Meer info hierbij vindt u in de rubriek ‘Gezins abonnement’.

Momenteel zijn we volop bezig met het verwerken van de bestelbonnen. U kan alvast een aanvraag doen via ticketing@okapiaalstar.be en uw gegevens, naam, adres, e-mail en gsm doorgeven. Van zodra wij een concreet zicht hebben op de beschikbaarheden nemen we met u contact op…

De prijzen verschillen naargelang de plaats in de zaal.

  • BLOK A & B /€325
  • BLOK C & D/€ 395
  • BLOK E, F, G,H, I, J, K, L,M,N / € 285
  • Business seats 1180€ inclusief 2 diners

Verder zijn er ook gezinsabonnementen waarbij er kortingen toegepast worden op de abonnementen binnen éénzelfde gezin. Meer info hierover vindt u in de rubriek ‘Gezinsabonnement’. De gezinsabonnementen waarop korting wordt gegeven, hebben geen recht op een drankkaart.

Na betaling online krijg je een bevestigingsmail.
Na cash betaling krijg je een ontvangstbewijs.

13 competitiewedstrijden en zekerheid van 1 beker wedstrijd (max. 3) en 1 Play off wedstrijd (max.9)

Neen. U heeft wel de mogelijkheid om geld af te halen aan de dichtstbijzijnde bankautomaten van BNP Paribas Fortis (Onze Lieve Vrouwplein 13, 9300 Aalst). U kunt dan cash aan het secretariaat betalen.

Wo 07/08 Do 08/08 Vrij 09/08 Zat 10/08
12u30 tot 17u30 9u tot 12u30 12u30 tot 16u 9u tot 13u
Ma 12/08 Wo 14/08 Vrij 16/08 Zat 17/08
9u tot 17u 9u tot 12u30 9u tot 17u 9u tot 13u

Betalingen

Bij een onlinebetaling kan u een factuur aanvragen.

Indien u via overschrijving wenst te betalen of reeds betaald heeft, kan u mailen naar de dienst boekhouding: luc@okapiaalstar.be .

U kan hiervoor een mail sturen naar de dienst boekhouding: luc@okapiaalstar.be .

Er zijn enkel kortingen mogelijk bij een gezinsabonnement. U moet hiervoor kunnen aantonen dat alle gezinsleden op hetzelfde adres verblijven. Dit kan via een “attest van gezinssamenstelling”. U kunt dit aanvragen via uw gemeente of stad. Dit attest moet u aan het secretariaat bezorgen, dit kan via mail (ticketing@okapiaalstar.be) , in de brievenbus of het persoonlijk komen afgeven op het secretariaat. Pas nadien kan de korting worden toegekend, het overige bedrag wordt gewoon terugbetaald.

De abonnementen moeten uiterlijk tegen 10 augustus betaald zijn.

U kan het bedrag overschrijven naar het rekeningnummer CVBA Tragel Invest: BE 69 0017 4372 8378 met vermelding van uw naam en seat.

  • Online
  • Via overschrijving
  • Cash op het secretariaat (raadpleeg de openingsuren op www.okapiaalstar.be)

Indien u geen gestructureerde mededeling ontvangen heeft gelieve bij betaling uw naam en seat nummer te vermelden.

CVBA Tragel Invest: BE69 0017 4372 8378.

Gezinsabonnement

Gelieve contact op te nemen met ticketing.

Neen. Bij het gezinsabonnement geldt enkel dat de abonnementen gebruikt worden door de leden van éénzelfde gezin. Hiervoor moet men via een “attest van gezinssamenstelling” kunnen aantonen dat deze gezinsleden op hetzelfde adres wonen.

Er worden online geen kortingen toegekend. U moet een “attest van gezinssamenstelling” aanvragen via uw gemeente of stad. Dit attest moet u aan het secretariaat bezorgen, dit kan via mail (ticketing@okapiaalstar.be), in de brievenbus of het persoonlijk komen afgeven op het secretariaat. Pas nadien kan de korting worden toegekend, het overige bedrag wordt gewoon terugbetaald.

De familiekortingen slaan enkel op gezinnen die op hetzelfde adres wonen.

U kan uw bestaande abonnementen reeds online betalen. U betaalt dan de totale prijs zonder korting. Wanneer u in het bezit bent van een “attest van gezinssamenstelling”, kan u dit attest in de brievenbus steken, aan het secretariaat afgeven of mailen naar ticketing@okapiaalstar.be. De kortingen worden nadien pas verrekend en teruggestort op uw rekening (vergeet ook niet uw rekeningnummer te vermelden).

 

Wanneer u op de dag van aankoop al in het bezit bent van een “attest van gezinssamenstelling” kan de korting meteen verrekend worden aan het loket. Verdere informatie over het aanvragen van een “attest van gezinssamenstelling” vindt u hieronder.

Een gezinsabonnement wil inwonende kinderen goedkoper laten genieten van basketbalsport. Dit houdt in dat u 25% krijgt op een 3de abonnement en 50% op een 4de abonnement.

 

De gezinskortingen slaan enkel op gezinnen die op hetzelfde adres wonen. Daartoe wordt een “attest van gezinssamenstelling” gevraagd wat onmiddellijk opvraagbaar is bij uw gemeente of stad, in Aalst loopt dit via deze link. Te bezorgen op het secretariaat of te mailen naar ticketing@okapiaalstar.be. U kan online enkel uw bestaande abonnementen vernieuwen zonder deze korting, het verschil wordt dan later teruggestort. U heeft ook de mogelijkheid om de abonnementen te vernieuwen aan het secretariaat.

 

Wanneer er korting wordt gegeven op de 3de en eventueel 4de abonnement, worden hierop geen drankkaarten meer voorzien.

Jeugd

Alle jeugdspelers hebben gratis toegang op vertoon van hun lidkaart 2019/2020.

  • Tot en met 14jaar : via edwin@okapiaalstar.be
  • Ouder dan 14jaar : via kevin@okapiaalstar.be

Nieuw abonnement

Zodra alle verlengingen behandeld zijn, komen de beschikbare plaatsen online vrij en kan u zelf kiezen welke seat u graag wenst. Indien u meerdere seats wenst, kan u steeds terecht op het secretariaat via ticketing@okapiaalstar.be.

Dit kan pas vanaf 15 augustus.

Studenten

Tot 12 jaar is de ingang gratis op vertoon van IK.

Verleningen/vernieuwingen

Mocht u nog geen brief of mail gekregen hebben, kan u steeds terecht op het secretariaat om de abonnementen te vernieuwen. Hou er rekening mee dat u niet met de bankkaart kan betalen op het secretariaat. Raadpleeg ook de openingsuren via onze website.

Alle mails zijn inmiddels al verstuurd. Mocht u nog geen brief of mail ontvangen hebben, kunt u steeds terecht op het secretariaat om de abonnementen te vernieuwen. Hou er rekening mee dat u niet met een bankkaart kan betalen op het secretariaat. Raadpleeg ook de openingsuren via onze website.

  • Online via het Okapi-account
  • Op het secretariaat.
  • Via een overschrijving op het rekeningnummer CVBA Tragel Invest: BE 69 0017 4372 8378 met vermelding van uw naam en seat.

U kan steeds terecht op het secretariaat om het abonnement te vernieuwen. Hou er rekening mee dat u niet met een bankkaart kan betalen. Raadpleeg ook de openingsuren via onze website.

U kan ook het bedrag overschrijven naar het rekeningnummer CVBA Tragel Invest: BE 69 0017 4372 8378 met vermelding van uw naam en seat.

Dit is reeds mogelijk via de mail die u verkregen heeft of via het okapi-account.

U kan steeds terecht op het secretariaat om het abonnement te vernieuwen. Hou er rekening mee dat u niet met de bankkaart kan betalen. Raadpleeg ook de openingsuren via onze website.

U kan ook het bedrag overschrijven naar het rekeningnummer CVBA Tragel Invest: BE 69 0017 4372 8378 met vermelding van uw naam en seat.

Wijzigingen

Ja dat kan. U kan hiervoor een mail sturen naar ticketing@okapiaalstar.be.

Ja dat kan nadat we een bewijs van overdracht ontvangen hebben van de overlater.

Wijzigingen kunnen pas doorgevoerd worden vanaf 11 augustus.

Load More

X